wtorek, 17 lipca 2012

Ze wspomnień wziętee ..

Czołem Tildowicze !



Niewiem jak u Was ale u mnie pogoda straszna , cały czas pada , grzmi .. Słoneczka nie widziałam już chyba cały tydzień :) Ale mam więcej czasu aby tworzyć aniołki i misie :) .. Teraz jakoś naszła mnie ochota poprzypominać sobie ostatnie lata mojej pracy ;) Co prawda mojego pierwszego dzieła nie moge znaleść .. ale znalazłam coś innego .. mnóstwo aniołków , których już nie jestem właścicielką , ale nadal stwórczynią :) Pozdrawiam posiadaczy tych dzieł , i zapraszam do podziwiania jak z roku na roku , miesiąca na mieciąc i z dnia na dzień , aniołki się zmieniały :








Niewiem co się dzieje z Blogger'em ale nie mogę dodać więcej zdjęć :( , a więc reszte kiedy indziej :)  .. Co myślicie ? Bardzo się ciesze z waszych komentarzy .. są strasznie miłe : )
W mojej pracowni już powstają następne aniołki , nie długo już pojawią się tu na blogu i na allegro :)

Pozdrawiam Cieplutko ( choć na dworze zimno ) :

~Tildowa mama ;3

3 komentarze:

  1. Śliczne te Aniołki:-)
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu coś przegapiłam !!! ten ostatni biały jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownosci tworzysz!!! Lece dodac sie do Twoich obserwatorow!!!

    OdpowiedzUsuń