sobota, 14 lipca 2012

Nowe Aniołki :)

Witajcie !


Widzę , że liczba wyświetleń przekroczyła 300 :) To takie miłe , wchodzić na bloga i widzieć , że jest nim takie zainteresowanie .. Ale gdy mnie na blogu nie było to w mojej pracowni wymyśliłam nowe-nowe aniołki . Każdy trzyma mój nowy ,inny pomysł :) , a to koszyczek pełen jabłuszek , a to wianuszek , girlandę ze sztuczców .. no i oczywiście Kotki :) Taaaaaaak .. muszę wymyślać coś nowego , aby wam się nie znudziło :) To na tyle .. a teraz Zdjęcia :


Licze na milutkie komentarze :)
Pozdrawiam



~Tildowa mama ;3

5 komentarzy:

  1. Iwona,masz super blog!!Aniolki z dnia na dzien ladniejsze!Ten na pierwszym zdjeciu,niebiesko-bialy - REWELACJA!! Pozdrawiam serdecznie! Jowita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jovitko za tak miłą opinię ,ale twoja biżuteria jest też super i z dnia na dzien coraz piękniejsza pozdrawiam

      Usuń
  2. Widzę że nie leniuchujesz :) Aniołki Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz moje ręce muszą tworzyc to co w głowie się rodzi więc tworzę to coraz nowsze aniołki ,nie zawsze uda mi się uszyc to co w projekcie ale jest ok.Dziękuje za odwiedziny i komentarze to bardzo miłe....

      Usuń
  3. Aniołki śliczne, letnie, pastelowe kolorki i dodatki pomysłowe:-))))

    OdpowiedzUsuń