niedziela, 7 października 2012

Drugie Candy w Zaciszu :)

Witajcie ! Planowałam te Candy już na 2000 wyświetleń ale tak jakoś mi wyleciało z głowy :) A więc zasady takie jak ostatnio : 1. Można polubić mój fanpage na facebook'u : facebook.pl/anioły.tilda 2. Zareklamować Candy u siebie na blogu 3. skomentować ten post :) (zgłosić się ) 4. Dołączyć do obserwatorów mojego bloga :) UWAGA ! : Candy trwa do 31.10.2012 r. :) Wyniki ogłosze 1. lub 2. Listopada :)
Zapraszam wszystkich ! :) ~Tildowa.mama :)

40 komentarzy:

  1. Jak można nie skorzystać z takiej okazji. Zapisuję się licząc na łut szczęścia. Może się uda, oby się udało.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja tez z ogromna przyjemnoscia stane w kolejeczke (choc do mnie cos szczescie sie nie usmiecha w takich zabawach)
    A Tilda sliczniusia!!!
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę wpadłam na chwilę do sadu, wracam i..... Candy widzę :) No i oczywiście że chcę, chcę, chcę to cudo przygarnąć :) Jeszcze nigdy mi się nie udało nic wygrać :| więc liczę tym razem na szczęście :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję i ja ,może uda się ,żeby to cudo zamieszkało w mojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  5. W kolejce staję i ja...może i tym razem dopisze mi szczęście...lalunia śliczna. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie, że się przyłączę! Obok TAKIEGO cukierasa obojętnie nie przejdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce, piękne lale tworzysz. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tildowa mama piękna! Marysia byłaby zachwycona! Takoż i ja:)
    http://litanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Więc i ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, gdyby nie rozgłoszone candy nie wiedziałbym o Twoich ślicznościach!
    pięknoty powstają w Twoich rączkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest :) Stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką przyjemnością i zauroczona Twoimi pracami przyłączam sie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ogromną przyjemnością się zgłaszam. Wszystkie zasady spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. polubiłam na FB, wrzuciłam informacje o Candy na stronie głównej i wpisuję się tutaj bo mam nadzieję że mi się uda wygrać tą piękną Tildę :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piekna Tilda:) Ja rowniez ustawiam sie w kolejce:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna Tildowa mama!!! Bardzo chętnie bym ją przygarnęła:))
    buziaczki przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza istotka. Cudownie, że wypełniasz takimi świat. =) Lubie na fb, obserwuję, w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczna! marzy mi się tilda więc koniecznie się zgłaszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczota; te stokrotki są obłędne.
    Z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne candy :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  21. staję i ja ... cukieras świetny byłby jak znalazł dla mojej córy :))
    obserwuję
    i banerek u siebie zamieszczam :)

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajniusie.Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zakochałam się :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ohhh Jaka przecudna Anielica :) Ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie tu! Ustawiam się w kolejce :) Obserwuję bloga, banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawię się i ja w kolejeczce z ogromna nadzieją :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna...zapisuję się i ja :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku, jejku ... ale cudeńko ten Twój cukierasek !
    z miłą chęcią w kolejce się ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)
    info o Twoim candy na pasku bocznym ... o tu: http://beaartdecor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam sie i ja, slodkie cukierasy:-)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna lala! Chętnie wezmę udział w Candy :-) Zapraszam także do siebie www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się także. Cudowne cukieraski. Na FB nie zaglądam. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się ustawiam po takie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  33. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się;)
    obserwuje i dodałam baner.

    OdpowiedzUsuń
  35. Na sam koniec się zapisuję ;P

    Wstawiam reklamę Candy w poście i pozdrawiam ;)

    Stronę na fb lubię jako Handmade by Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaa może mi się jeszcze uda :) stojąc jako ostatnia w kolejce. Zaglądam tu już jakiś czas, ale nie umiałam dodać banerka.... I dziś się nauczyłam :D

    OdpowiedzUsuń