niedziela, 24 czerwca 2012

Powitanko ; )

Witam !

Założyłam kolejny blog i myślę , że tutaj mi się uda ; ) Pewnie nie wszyscy mnie znają , prowadzę konto na facebook'u : http://www.facebook.com/#!/pages/Anio%C5%82y-Tilda/402893553082257, a także sprzedaż na allegro pod nick'em : patita222 , nie którzy z Was kupili już u mnie Anioły . Chciałabym zacząć prowadzić tego bloga wcale nie dla siebie , ale dla Was ; ) Liczę na to , że przyjmiecie mnie Ciepło . Mile widziane też komentarze . Prosze Was też żebyście mnie nie HEJTOWALI . No to zobaczymy jak nam to pójdzie :)

~Tildowa mama ;)

7 komentarzy:

  1. Widziałam Twoje anioły na allegro (są przecudne) i już kiedyś szukałam, czy nie masz bloga:) A na "fejsie" nie mam konta...
    Nie mam pojęcia co to znaczy "hejtowali" :):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane Pracowite Słoneczko :)

      "Hejtowali" oznacza coś takiego jak pisać o kimś złe komentarze , obrażać kogoś w komentarzach lub wspominać o kimś źle na portalach społecznościowych :) Myślę , że pomogłam Ci tak na przyszłoś ;3 (Ale mi to oficjalnie wyszło ;3 )

      ~Tildowa mama :)

      Usuń
    2. Dzięki za wyjaśnienie:)
      Jestem pewna, że to Cię tutaj nie spotka:)
      Zresztą możesz sobie włączyć "moderowanie komentarzy" i te które Ci się nie spodobają od razu wywalać i nie pokazywać wcale:)

      Usuń
    3. Krytykę trzeba znosić z podniesioną głową :) Wiadomo , że nie wszystko wszystkim musi się podobać :)

      ~Tildowa mama ;3

      Usuń
  2. A czemu od razu takie zle zalozenia???? Piekne rzeczy wychodza spod Twojej igly i tego sie trzymaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...witam :)) aniołek bomba :)) pozdrawiam i zapraszam do mnie beata....

    OdpowiedzUsuń