poniedziałek, 25 czerwca 2012

Misiątko :)

Witajcie Tildo-misio-maniacy :)

Jak tam u Was ? Jaką macie pogodę ? U mnie koszmarna , raz pada deszcz , raz świeci słońce , a do tego wszystkiego wieje . Wracając do Posta , dodam wam zdjęcie misiątka z czerwoną , kraciastą kokardą :) Doszyłam mu jeszcze skrzydełka , żeby dodać mu anielskiego uroku . Z założenia nie szyje misiów , ale dostałam takiej weny , więc musiałam szybko zrealizować pomysł . Mi się wydaję , że wyszedł nie najgorzej , ale wiecie .. samemu ciężko się ocenić ;)


Tak czy inaczej , mało ,mało ,malutko zdjęć Misiątka .. Ale wiecie zawsze coś , Prawda ? :)

~Tildowa mama ;)


11 komentarzy:

  1. Misiek jest rozkoszny!:)Boski jest!:)

    Mogłabyś zmienić opcję w dodawaniu komentarzy, bo ciężko się wpisuje te "słabo-widoczne" literki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o jaką opcję dokładniej chodzi Pracowitemu Słoneczku ? :)

      ~Tildowa mama :3

      Usuń
    2. Gdy zalogujesz się już na blogera po lewej stronie w słupku, masz wypisane:przegląd, posty,strony itd, aż dochodzimy do "ustawienia", klikasz i wyskakuje "posty i komentarze" i tam masz "włącz weryfikację obrazkową", jeżeli zaznaczysz "nie", to wtedy będzie dużo łatwiej się wpisywało komentarze:)

      Usuń
    3. Dzięuje Ci Pracowite Słoneczko ! :) Napewno zmienię tą opcję :)

      ~Tildowa mama ;3

      Usuń
  2. piękny i taki rozkosznie słodki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio jest przeslodki!!!!!!! Z checia bym go przytulila "0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym misio-aniołku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo jaki słodziak!!! Cudeńko prawdziwe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. no pokochałam go od pierwszego wejrzenia :)))
    cudny misiu ! Jejku ... Ty masz złote rączki do tego szycia :)
    ... ale Tobie zazdraszczam :)
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń