wtorek, 12 marca 2013

Zabawan PODAJ DALEJ

Witajcie moi kochani ,nie dawno odwiedziłam bloga Beaty Szrajder i ...............................załapałam się na zabawę podaj dalej zostawiając komentarz pod postem  pierwsze 2osoby otrzymują niespodziankę przyszykowaną przez tą osobę więc zostawiłam i dziś puka listonosz z listem i zobaczcie same jakie dostałam upominki .Więc z zgodnie z zasadami tej zabawy pierwsze 2-osoby które zostawią komentarz pod tym postem otrzymają upominki ...

I oczywiście musiałam  pokusić się na te słodkości pozdrawiam i dziękuję Beatko Pa.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję proszę o adresik na mojego e-mila.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie brałam udzialu w takiej zabawie... Jeśli pozwolisz również chciałabym dołączyć :) A prezencik dostałaś śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i się kurcze spóźniłam:-(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kiedyś musi być ten pierwszy raz więc zapraszam do zabawy i czekam na adresy dziewczyny na e-mail .

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj esophie spózniłaś się kochana ,ale zapraszam na moje candy które trwa do 14.03.2013.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ślicznie :) Już lecę skrobnąć @ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że paczuszka dotarła w całości i że jesteś zadowolona z prezencików "0)
    pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak Beatko wszystko trafione aniołek magnez super jak i cała reszta kawa i słodycze smakowite broszka już upięta do płaszcza wiosennego pozdrawiam pa ..

    OdpowiedzUsuń