piątek, 16 listopada 2012

Noo , nareszcie ! czyli niespodzianka z zabawy podaj dalej ..

Witam Was Cieplutko :) Czekałam , czekałam ... . i doczekałam się! Doszła do mnie dzisiaj dosłownie przed chwileczką niespodzianka z zabawy podaj dalej u Goya Rose ! :) Super super super :) Jestem mile zaskoczona też dlatego , że pierwszy raz coś wygrałam . Hi hi , kiedyś musi być ten pierwszy raz .I zgodnie z Podaj dalej pierwsze 2-osoby które zostawią komentarz pod tym postem otrzymają fajny upominek a więc czekam na adres pod miom e-mila. (: patita222@interia.pl]czekam i pozdrawiam Zobaczcie co wygrałam ! :)
Bardzo , bardzo dziękuje za zabawę i za cudniutką Niespodziankę :)

5 komentarzy:

  1. gratulacje, teraz to się dopiero posypią prezenciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no kochana ty jesteś pierwsza proszę o adres do wysyłki na e-mila,

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżbym była druga. Jeśli tak to się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak kochana jesteś druga proszę o adres do wysyłki na e-mila

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki od serca prezent :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń